marți, 26 iunie 2012

Poti sau nu poti iubi sincer!

„Este nevoie de un simplu lucru care trebuie sa ti-l dea Dumnezeu: poti sau nu poti iubi sincer!
…nu vreau sa merg pe ce-ti sugereaza viata: trebuie sa faci asa, trebuie sa te casatoresti asa, la virsta asta daca nu faci asa de dragul ochilor, vecinilor, fratilor, cumatrelor... Toate lucrurile astea pe care le-am nascocit noi, oamenii, si le dam ca niste normalitati, pentru mine sunt putin uzate, iepuizate.
Dar momentul cu casatoria…
M-a facut sa nu ma casatoresc numai de dragul cuiva, sa traiesc nu stiu cit, apoi sa ma despart si sa zic ca de fapt asta este...Eu mai bine sunt gata sa traiesc 50 ani singur, dupa care sa-mi gasesc cu adevarat dragostea, sa traiesc doar 10 ani sau 1 an, cit mi-o fi dat...Sunt de parerea asta.
Fiecare din noi isi doreste, dar, de fapt... si uite, eu vreau sa merg pe faza asta: de fapt, chiar sa incerc. E cam greu, fiinca la virsta mea sa fii holtei, iti spun sincer nu este usor. Nu din punct de vedere a vietii materialiste sau nu. E destul de complicat. Nu-mi mai zburda mintea dupa peripetii sau nu stiu ce, totusi visez sa am ceea ce este real, ceea ce este adevarat; ceea ce e foarte complicat. Sunt in viata mea, persoane care pina in ziua de azi sunt foarte fidele mie si asa mai departe. Problema doar cred ca e in mine, cind eu am sa cedez. Deseori incep discutia cu fetele mai serios, zic, eu fara razboi nu ma predau… Uite la mine e inca razboiul asta.”

Vali Boghean
mereu profund, inteligent si vertical...
p.s. cum va sti el oare, cind trebuie sa depuna armele?! 
Cred ca, clopotelul constiintei ii va sopti "gata cu razboiul", asta e a ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Imi place sa citesc comentariile voastre!
Sunteti bineveniti cu pareri si opinii!
...sau pur si simplu cu un salut!

Ma gasiti si pe FaceBook - Dia Rai